Hjemmeside: Klikk her for å gå til hjemmesiden
Skærbæk Familie Camping
Kontaktperson: Henrik og Berit Mowinckel
Adresse: Ullerupvej 76
Postnummer: 6780
Poststed: Skærbæk
Land: Danmark
E-mail: skaerbaekfamiliecamping@c.dk
Telefax: 0
Bransje: Camping Hytter Bungalows Overnatting
Camping
Autoclubmedlemer,her kommer en ny flott plass.Gå til hjemmeside for mer Info! Velkommen!På denne side har De mulighed for at læse mere om Skærbæk Familie Camping.Hytter Ialt har vi Seks hytter(Kategori 4) med op til 6 sovepladser. En dobbeltseng. To køjesenger To senge oppe i hemsen.Alle senge er med dyne og hovedpude.Der er elvarme i hytterne.Kørselsvejledning Skærbæk Familie Camping ligger ca. 1 km fra byen Skærbæk i den vestlige del af Sønderjylland. Pladsen er meget centralt beliggend.Hovedvejen A 11 går direkte gennem byen. Kommer man øst fra tager man enten afkørsel Kolding syd eller afkørsel Bov og følger skiltene til Skærbæk.På en halv time kan man nå til Åbenrå, Tyskland og Europas bredeste og smukkeste strand på Rømø. På en time kan man nå til Kolding, Esbjerg eller Flensborg og på halvanden Time kan man enda nå til Legoland.Husk autoclubmedlem har 15%!