Hjemmeside: Klikk her for å gå til hjemmesiden
Aalborg Familie Camping Strandparken
Kontaktperson: Bitten Christiansen
Adresse: Skydebanevej 20
Postnummer: 9000
Poststed: Aalborg
Land: Danmark
E-mail: info@strandparken.dk
Telefon: 4598127629
Telefax: 4598127673
Bransje: Campingplass Hytter Overnatting Stugor
Camping
Dette er den nyeste av våre Danske Campingplasser,som Autoclub besøkte i 2008 og som vi kan anbefale på det beste!Autoclub skal besøke plassen på nytt i sommer! De har bygget ny toiletbygning, og har specielle autocamperpladser.Les mere på Deres hjemmeside. Velkommen til Aalborg Familie Camping Strandparken - Nordens lille Paris. Aalborg er en rigtig god by at besøge og vi ligger kun et stenkast fra alting. Fra os kan I nå det hele - både Toppen og bymidten. Vi har 130 pladser, der er lavet nye veje og pladser. Vi har bygget en ny toiletbygning med flere familiebade o.s.v.. Vi har også lavet et nyt teltområde, og udvidet med større pladser til campingvogne. Separat afdeling til autocampere. I 2008 opførte vi en ny spændende legeplads med klatretårne og meget mere. Vi glæder os til at byde velkommen til en ny sæson.